Hi and welcome

tumblr_mqt3hiY95f1qz9ia1o1_500

Hoi. En welkom op murmurousocean.wordpress.com!

Waar ik precies heen wil met deze blog weet ik nog niet. Voor nu hou ik het op alles wat ik zelf interessant/leuk vind. Dit zal waarschijnlijk neerkomen op beauty, mode, muziek, films, natuur, eten en hopelijk ook gezond leven.

Ik heb murmurousocean opgericht onder het mom “practice makes perfect”, in de hoop om zo mijn schrijfstijl en Engels te verbeteren. Als je één van mijn posts leest, laat dan zeker even weten wat je er van vindt!

Alvast dankjewel voor het lezen en veel plezier!

tumblr_mqt2ufZeTP1snqhq4o1_500

Hi! Welcome to murmurousocean.wordpress.com!

I have no idea where I want to go with this blog, so for now I’ll just say that I’ll be posting about everything I personally like. This will probably be a lot of beauty, fashion, music, movies, nature, food and (hopefully) healthy lifestyle.

“Practice makes perfect” So I hope that writing these blogposts will improve my writingskills and my English! If you read my posts, please let me know what you think!

Thank you for reading!

1 reactie

Plaats een reactie